вівторок, 9 квітня 2024 р.

« Здоров’я – найбільша цінність людини»

Щорічно 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я, який було започатковано  з нагоди прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) у 1948 році. Свято  має на меті нагадати людям про те, як важливо дбати про власне здоров’я, зберігати бадьорість духу і гарне самопочуття.

Дійсно, щоб життя грало яскравими барвами, а всередині вирувало бажання вчитися, творити, сміятися й здійснювати мрії, потрібно бути здоровим. Здоров’я – це зелене світло для цікавого, насиченого життя. Врешті-решт, здоров’я – це молодість. Саме за здоровою молоддю – майбутнє України!

В Волицькому НВК у 5 класі вчителем основ здоров’я Чорнопис Н.І. було проведено заняття « Здоров’я – найбільша цінність людини». Діти пригадали що таке здоров’я, відгадували загадки про здоров’я, складали пазли з прислів’ями і приказками про здоров’я, грали ігри « Піраміда здоров’я» і « М’яч бажань». Вони мали можливість висловити думку щодо значення здоров’я для кожного з них, створити модель здоров’я. Пізніше учні вийшли на вулицю, грали у рухливі ігри і займались на тренажерному майданчику.

Проведене заняття сприяло розумінню того, щоб бути здоровим і радіти кожному дню, не потрібно багато: ранкова зарядка, раціональне харчування, режим дня,  рухова активність, безпека здоров’я, почуватись бадьоро і впевнено.

Бажаємо міцного здоров’я, відмінного самопочуття, життєвої енергії, бадьорості духу та позитивного настрою!



Немає коментарів:

Дописати коментар